De bijdrage van het administratiekantoor Amsterdam
De bijdrage van het administratiekantoor Amsterdam
Vanuit Utrecht kwam ik enkele jaren geleden naar Amsterdam om me hier te vestigen. Als je je eigen bedrijf hebt, dan merk je toch van de signalen waar je iets mee moet doen. Zo merkte ik bijvoorbeeld dat het in Amsterdam makkelijk en effectiever zaken doen is dan vanuit Utrecht. Hoezeer ik ook gesteld was op de dependence die we in Utrecht hadden opgezet, we besloten te verhuizen naar de hoofdstad. Die stap was nog niet eens zo gemakkelijk gemaakt en ook tijdens het proces merkten we dat er bijvoorbeeld enkele financiele of administratieve dingen in het honderd liepen. Snel zocht een van mijn staf naar een goed, degelijk administratiekantoor Amsterdam om de problemen hands on aan te pakken en ze af te wikkelen. Uiteindelijk wees een bevriende ondernemer ons op het administratiekantoor Amsterdam waar hij al jaren samen mee werkte en die hem goede diensten hadden bewezen, namelijk Raad. We besloten een gesprek aan te vragen voor een orientatie op en inventarisatie van de mogelijkheden binnen ons bedrijf en binnen no time hadden we duidelijk waar ‘m de crux zat hier en hadden we de diensten die we af zouden nemen duidelijk. Sindsdien regelt Raad een groot deel van de administratie voor mijn bedrijf en ben ik echt heel tevreden over dit kantoor, want ze doen het altijd netjes en tijdig en nu gebeurt het tenminste altijd goed. Ze zijn proactief en komen zelf op tijd met de dingen waar we op zouden kunnen letten, ik vind het écht een enorme bijdrage!